?ایران هنوز به جمع بندی نرسیده است که میخواهد چه کاری انجام دهد.
?در قدرت بودن نتانیاهو، متزلزلکننده هر شکلی از معامله و مذاکره است.
?خوشبین هستم که ایران و آمریکا در نهایت به توافق میرسند.
?باید بدانیم نه آمریکا و نه اروپا نیازی به این توافق ندارند و این ما هستیم که باید تلاش کنیم تا پای میز مذاکره بنشینیم.
?اسنپبک تاثیر چندانی بر اقتصاد ایران نمیگذارد.
?با اعمال سیستم مکانیسم ماشه مشکل خاصی برای تجارت خارجی کشور ایجاد نمیشود.
?کشورهای اروپایی منتظر هستند تا ایران با آمریکا به توافق برسد.
?سیاست خارجی کشور باید در خدمت تجارت خارجی کشور باشد.
?رد کردن پیشنهاد اروپا برای تعویق اجرای اسنپبک اصلا درست نبود
@navasanchannel
حمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران:بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، نساجی و مبلمان زمینگیر شدهاند / تعویق مذاکرات مانند سم است و بنگاههای اقتصادی را نابود میکند



